Klacht Atlas for Men: Weigering geld over te maken na pakket retour

Klachtnummer
# 374616
Gebruiker
Gebruiker1535382116
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het retoursturen van een Artikel zouden we na 2 weken ons Geld retour krijgen. We hebben hierover gebeld. Het zou na 3 weken worden. Na het telefoongesprek is het bewijs van postnl per mail toegezonden. Ze hebben het duidelijk ontvangen. Na ruim 3 weken hebben we gebeld. Het zou overgemaakt zijn. We zouden een bericht ontvangen dat het Geld is overgemaakt.
Het bericht is niet gekomen, het Geld is niet overgemaakt. Ze hebben op 6 Juni het pakket ontvangen. Betreft schoenen.

De oplossing

Onmiddelijk het Geld overmaken met excuses voor de onzin die ze verkopen.
Als je op je Website zet binnen veertien dagen Geld retour, moet je niet telefonisch gaan vertellen dat het drie weken duurt.
Schep helderheid in het beleid.
Verkoop geen telefonische leugens en laat de klant niet barsten.
Zorg dat je hele producten verkoopt ipv jassen met dichtgestikte mouwen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen