Opgelost door Atlas for Men: wel bestellen niet leveren en en altijd 'n telefoniste die in gesprek is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108590
Gebruiker
Peter
Datum
6 reacties

Details

De klacht

heb op 24 -04-15 'n bestelling gedaan ook 'n bevestiging van gehad maar tot opheden ondanks 3 dagen bellen (nooit 'n telefoniste beschikbaar maar wel €0.60 per gesprek vragen) nog steeds niets ontvangen. de bestelling zou door selektvracht worden geleverd. terwijl dit bedrijf adverteerd in de TV gids, mag dus aannemen dat het zuivere koek is.

De oplossing

of 'n super snelle levering (deze week nog) en anders op 11-05-2015 het bedrag € 80.65
op mijn bank rekening terug gestort.

6 reacties

  1. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Steffens,Dank voor uw melding. Allereerst mijn excuses. Dit is niet de normale werkwijze bij Atlas. We hebben een probleem gehad in ons systeem (is ondertussen opgelost), maar daar mag u niet de dupe van worden. Ik stuur uw gegevens vandaag naar onze teamleider en we gaan uitzoeken wat er is gebeurd met uw bestelling en waar die zich momenteel begeeft.
    Wij waarderen onze klanten zeer. We kunnen dan ook met zekerheid zeggen dat we er alles aan doen om bestellingen etc. snel en goed te laten verlopen.
    Nogmaals, onze excuses. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via klantenservice@atlasformen.com.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasforme
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    jullie zoeken wel naar 'n oplossing maar geven er geen tijds datum aan, hierdoor kan ik nog weken wachten. doet u mij mijn geld maar terug. mijn bank rekening is bij jullie bekend.
  3. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Stevens,Dank voor uw reactie. Ik kan u verzekeren we doen er alles aan om onze klanten te helpen en de verlate bestelling op tijd aan te laten komen. Door de systeemfout lopen we iets achter, daar zijn we ons van bewust. Ik begrijp dat dit voor u helemaal niet fijn is, maar we zijn er echt mee bezig. U wordt spoedig benaderd. Nogmaals mijn oprechte excuses en dank voor uw geduld.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  4. Auteur
    Peter
    Datum
    doe nu voor de derde keer melding dat ik mijn bestelde kleding nog niet heb, maar onder tussen wel mijn geld € 80.65 kwijt ben.
    jullie zouden dit zo spoedig mogelijk regelen via 1 van jullie teamleiders, en nog steeds niks. ontsla die teamleider en zorg dat ik of mijn kleren of mijn geld terug krijg. want U kunt wel wat schrijven hr W Bregman maar voer het dan ook uit.
  5. Auteur
    Atlas for Men
    Datum
    Beste heer Stevens,
    Ik begrijp uw reactie en ik kan u verzekeren, we zijn ermee bezig. Het duurt iets langer dan normaal door de fout in ons systeem. Die is wel opgelost, maar we zijn hard bezig om ook de klachten zo snel mogelijk op te lossen. Ik snap dat we veel van uw geduld vragen, maar nogmaals, we doen ons uiterste best u snel te helpen. Dank u.
    Met vriendelijke groet,
    W. Bregman
    Klantenservice Atlasformen
  6. Auteur
    Peter
    Datum
    naar lang wachten en mailen is mijn klacht op gelost, heb het geld terug gekregen. maar zal niet snel weer wat bij dit bedrijf bestellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen