Klacht Atlas for Men: Zeer slechte service. Medewerker luistert niet en weigert oplossing te bieden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135154
Gebruiker
Klager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

November 2014 heb ik een order geplaatst. Toen de bestelling na een aantal weken nog niet binnen was, heb ik gebeld. De medewerker wist geen oplossing en zei, dat de artikelen uit Polen moesten komen. (?) Hij wist niet hoe lang dat duurt. 2 weken later werd de bestelling bezorgd. Bij terugkomst van vakantie in oktober 2015 was dezelfde bestelling nogmaals bij de buren bezorgd. Waarom, na bijna 1 jaar? Misschien sta ik 2x in het klantenbestand van Atlas? Ik ben bereid het pakketje terug te sturen maar daar mogen geen kosten tegenover staan. Hierover heb ik gebeld. De medewerker weigert een antwoordnummer aan mij te geven. Toen ik vroeg naar mij te luisteren zei hij: "Dat wil ik wel maar ik dring niet tot u door". Ik vind dit niet klantvriendelijk. Ik heb er geen vertrouwen in, dat de EUR 2,80 niet voor mijn rekening komt. Daarom wil ik een antwoordnummer weten. Of komt u het pakketje zelf ophalen?

De oplossing

Een antwoordnummer om ongewenste artikelen retour te sturen.
Alsjeblieft niet nog een aanvullende levering!
Mij uit uw klantenbestand halen.

1 reactie

  1. Auteur
    Klager
    Datum
    Jammer, dat Atlass niet reageert op serieuze klachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klager
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Atlas for Men?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen