Klacht Atoko: Bestelling nooit bezorgen

Klachtnummer
# 442129
Gebruiker
shrchaur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze hebben mijn bestelling en ik heb betaald voor hem maar ik ontvang mijn product nooit. Ze hebben geen reactie via email/facebook/whatsapp.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Hij is nu 3 weken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Atoko hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atoko?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen