Opgelost door Atoomstroom: atoomstroom grootste kutbedrijf wat er uit komt

geachte
nadat jullie je best hebben gedaan voor mij bij atoomstroom dacht ik dat alles opgelost was in nov ember 2013
ik had een regeling gekregen van 5 maanden voor 48,46 tot en met april zou atoomstroom dit incasseren dit hebben ze tot op heden nog niet gedaan
vandaag 27012014 kreeg ik een email van een incassobureau dat ik 570 euro moet betalen aan atoomstroom
k word hartstikke gek van dit bedrijf vraag me af of er iemand is in dit bedrijf die zijn werk na behoren doet want dit is echt een zootje
hun fouten rekenen ze door aan hun klanten

ik verwacht van dit bedrijf dat er eens 1 iemand bij is die zijn werk doet en gewoon 48,46 incasseerd 5 maanden lang en dat ik het woord atoomstroom nooit meer hoef te horen of zien
en mij geen incassobureau op mijn nek sturen voor de zoveelste keer en mij weer 370 te veel laten betalen bovenop mijn regeling

Atoomstroom is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ingrid
    een medewerker van atoomstroom heeft me gebeld en exuses aan geboden en dat het hun fout was volgens mij niet van harte maar ja hoop dat het weer opgelost is en dat ik over 4 maanden van hun af ben

ingrid

Ook een klacht indienen over ?