Klacht Atoomstroom: Atoomstroom komt overeenkomst niet na

joke van der Heide

Atoomstroom heeft mij gelokt in 2011 met een welkomstpremie van 240.-- euro. Precies 1 jaar later weer overgestapt naar mijn vorige energieleverancier . Volgens de overeenkomst is Atoomstroom verplicht om de eind nota binnen 2 maanden op te maken. Na veel telefoontjes van mijn kant is de nota precies op de laatste dag opgemaakt. Na 10 dagen deze eindafrekening ontvangen.Echter de 240.-- euro stond niet vermeld. Weer een aantal telefoontjes verder en een brief naar de Directie van dit bedrijf, geen nota en uitbetaling van de 240.-- euro. Wel 14 dagen na de verplichte datum , het teveel aan energie betaalde, terug. Ik nagel hiermee Atoomstroom aan de schandpaal. Het laatste woord heb ik hierover nog niet gezegd.

zsm overeenkomst nakomen

Atoomstroom
    Beste mevrouw van der Heide,Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraagde gang van zaken. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest en wij zijn nu bezig met de oplossing.In uw e-mail treft u een bericht van ons met daarin een verdere toelichting over hoe we dit gaan aanpakken. Met vriendelijke groet,Atoomstroom Webcare
    joke van der Heide
    De klacht is niet opgelost.In een mail liet Atoomstroom mij vorige week weten dat de klacht maandag 3 dec.opgelost zou zijn.Niet dus.
    Atoomstroom
    Beste mevrouw van der Heide,De uitbetaling van het openstaande bedrag is in de middag van 3 december gerealiseerd. Er kan een verwerkingsperiode zijn voor de overboeking, vandaar dat het wellicht nog niet binnen is gekomen.We zullen de betaling monitoren van onze kant. Als u dit ook wilt doen, en ons bericht wilt sturen mocht u morgen middag nog niks ontvangen hebben, dan gaan we hier een gezamenlijk een punt achter zetten.Met vriendelijke groet,Atoomstroom Webcare
    Eindelijk in orde
    Atoomstroom
    Goed om te horen dat u het nu eindelijk ontvangen heeft!Atoomstroom Webcare

Ook een klacht indienen over ?