Klacht Atoomstroom: Betaling toegekende fout wordt maar niet gedaan

Klachtnummer
# 7797
Gebruiker
Marcel Overwater
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is ten onrechte kosten van de netbeheerder doorberekend van het gas mbt het Capaciteitstarief. Ik stond ten onrechte in het centrale systeem geregistreerd als een aansluiting met een verbruik van meer dan 4000 m3 per jaar. Het werkelijk verbruik is minder dan 400 m3 per jaar, dus zou het capaciteitstarief lager moeten zijn. Zij hebben de fout inmiddels toegegeven, maar de correctie (credit factuur) blijft uit. De afhandeling staat al meer 2 maanden in het systeem bij hun.

Gewenste oplossing

Snelle afhandeling (betaling) van het teveel in rekening gebrachte capacteitstarief en de afwikkeling van de jaarrekening over 2012 omdat ik in mei ben overgestapt naar een nieuwe energieleverancier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Atoomstroom is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Atoomstroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen