Klacht Atoomstroom: Geen eindnota na 3 maanden opzegging

Klachtnummer
# 25720
Gebruiker
Denys
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij dien ik mijn klacht in de hoop dat Atoomstroom met een eindnota komt.
Per 10 januari 2013 is mijn contract bij Atoomstroom beëindigd. Ik heb na 8 weken contact met de klantenservice genomen en gevraagd om de eindnota maar er werd gezegd dat er een fout in het systeem was en dat er nog geen eindnota beschikbaar was.
Ik zou binnen 8 weken een eindnota ontvangen maar naar ruim 4 maanden heb ik nog geen eindnota ontvangen.

Bij deze vraag ik nogmaals om verantwoordelijkheid te nemen en mijn eindnota alsnog te sturen.

Alvast bedankt,
Lopez Jorge

De oplossing

Bij deze vraag ik nogmaals om verantwoordelijkheid te nemen en mijn eindnota alsnog te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Atoomstroom is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties