Opgelost door Atoomstroom: Voor afgesloten zaak -onterechte- betalingsherinneringen ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35627
Gebruiker
Consument
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op zondagmiddag 22-9 ontvingen wij betalingsherinneringen (dossier 39255-228660 en 39255-2291034). Hier klopt totaal niets van, want er staat van de genoemde jaren niets te betalen.
De administratie van Atoomstroom is blijkbaar een chaos: van afgelopen mei tot begin juli hebben we vele malen telefonisch en email contact gehad over jaarnota 2012, waarin verkeerde meterstand werd gebruikt en over terugbetaling van teveel betaald bedrag van jaarnota 2011. Uiteindelijk is dit volledig afgehandeld door dhr. Dennis Vooijs (16, 17 juli), echter pas nadat wij klacht op Klachtenkompas hadden geplaatst.

Wij hebben geen vertrouwen in direct contact met Atoomstroom (we herinneren ons alle toezeggingen zonder resultaat maar al te goed), daarom deze nieuwe klacht op Klachtenkompas.

De oplossing

Directe annulering van betalingsherinneringen: 39255 - 2289660 en 2291034.
Administratie corrigeren, zodat wij niet weer lastig worden gevallen.

3 reacties

  1. Auteur
    Atoomstroom
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Bos, Wij nemen uw klacht in behandeling. U krijgt hier zo spoedig mogelijk terugkoppeling op. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij gaan er vanuit dat we met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.Met vriendelijke groet, Atoomstroom Webcare
  2. Auteur
    Atoomstroom
    Datum
    Geachte mevrouw Bos,Zojuist hebben we elkaar gesproken over de afhandeling van uw klacht op klachtenkompas.nl. Ik bevestig graag ons gesprek met deze e-mail.Betalingsherinnering
    U heeft op 22 september ten onrechte twee betalingsherinneringen ontvangen. U kunt deze herinneringen als niet verzonden beschouwen. Naar aanleiding van uw eerdere klacht heeft u contact gehad met de heer Vooijs. Ik heb uw saldo-overzicht zojuist met hem nagekeken. Het tegoed van uw jaarnota is handmatig naar u uitgekeerd. Omdat dit handmatig is gebeurd heeft ons systeem na een update vorige week een automatische betalingsherinnering verstuurd.Mijn excuses voor de ontstane verwarring.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.30u - 18.00u op telefoonnummer 020 737 05 48.
    Met vriendelijke groet,
    Lotte Spitteler
  3. Auteur
    Consument
    Datum
    Mooi, dat klacht snel is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy