Opgelost door Atoomstroom: Weigering terugbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30009
Gebruiker
Consument
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Teveelbetaald bedrag (340euro) over jaarafrekening 2011 is door Atoomstroom in juli 2012 naar verkeerd banknummer overgemaakt. Nu wil Atoomstroom eerst dat bedrag via de bank terugkrijgen en dan naar ons overmaken.
Vinden het niet correct dat wij de dupe zijn van een fout van Atoomstroom.
Alvorens dit bericht aan ons werd gemeld, werden er bij telefonisch navragen voortdurend toezeggingen van uitbetalen gedaan, die vervolgens niet worden nagekomen: Halima op 13 juni, Denisa op 14 juni, Gabriella (ik maak dit tot mijn persoonlijke dossier), Daniel op 19 juni. Ook dhr. Dennis Vooijs zou dit afhandelen, niet gebeurd. Eigenlijk allemaal misleidend "om maar weer van je af te zijn" en daardoor hebben wij geen vertrouwen meer.

De oplossing

Overmaken bedrag 340,34 naar ons girorekening, bekend bij Atoomstroom

2 reacties

  1. Auteur
    Atoomstroom
    Datum
    De klant is gebeld; het bedrag wordt zo snel mogelijk uitgekeerd. Door technische redenen is de uitbetaling eerder niet geslaagd. De afspraak is gemaakt meneer maandag weer te bellen om te kijken of alles nu goed gelukt is.
  2. Auteur
    Consument
    Datum
    Telefonische toezegging om bedrag over te maken werd uitgevoerd en hebben we ontvangen.
    (Na alle eerdere toezeggingen was het voor ons wel eerst zien dan geloven. )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy