Klacht Attractiepark Slagharen: Arrangement stond op internet echter niet meer te boeken

Klachtnummer
# 82005
Gebruiker
Zon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb vorige week contact gehad met afdeling reserveringen van Ponypark Slagharen. Hadden een erg leuk arrangement met oud en nieuw. Was ruim voldoende beschikbaarheid volgens medewerkster. Wilde het afgelopen dinsdag boeken, helaas stond wel op de site aangegeven, kon het niet boeken. Volgende dag contact opgenomem echter arrangement was niet meer beschikbaar. Ik uitgelegd dat ze dat vorige week hadden moeten melden dat het bijna vol zat en dat ze dan het arrangement ook zeker niet op de website moeten melden. Helaas had ik gewoon pech en de guestservice zou nog contact met me opnemen. Gister weer een email gestuurd maar nog steeds geen enkele reactie. Een hele slechte organisatie die het blijkbaar niet interessseerd als een klant ontevreden is en er niets aan doet om dit op te lossen.

Gewenste oplossing

Dat ze in elk geval een oplossing aanbieden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Attractiepark Slagharen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen