Klacht Attractiepark Slagharen: het niet serieus nemen en afwimpelen van klachten door personeel slagharen.

henne36

ik heb 2 klachten we wilde in de coldrush ik ben iets stevig ik zag dat er meerdere ingingen. toen wij aan de beurt waren en ik in de trein zat en de beugel naar beneden deed kwam de jongen naar me toe en zei dat hij niet goed zat. hij ging op randje van trein zitten met twee voeten op mijn beugel en duwde de beugel dichter en strakker de 2 jongens hadden de grootste lol en degene bij de bedieningsknoppen zei het zit nog niet goed met een glimlach , de andere jongen kwam weer en ik zei maak maar los ik stap er wel uit, ik schaamde me rot en voelde beste vernedering. de mensen in de trein lachte en zag dat mijn kinderen dit ook niet leuk vonden. het personeel interesseerde het duidelijk niet en de jongen zei, ik probeer het nog een keer en weer ging hij op randje zitten met 2 voeten op de beugel op mijn buik drukken ik zei 2 maal stoppen het gaat niet en gewoon doorgaan maar wel met pijn in mijn buik en rug.. door het duwen tegen de beugel aan met zijn gehele gewicht. Het lampje bleef oranje , maar nu wilde ik er echt uit, 1 om de vernedering en de schaamte en 2 van de pijn. daarom werden de beugels geopend en kon ik eruit, met op de achtergrond het vele gelach waaronder de jongens . de rest van de dag heb ik met pijn in mijn buik en rug gelopen maar wilde doorgaan voor mijn kinderen zodat ze een super dag zouden hebben maar ik kon wel huilen.
maar dit is nog niet alles tegen 17 uur wilde ik naar de wc en ging naar restaurant bij de ingang ik werd aangesproken of ik gereserveerd had eh nou nee ik moet even naar de wc en daarna willen we hier wat eten. nou ik werd weggestuurd met de mededeling niet gereserveerd niet naar binnen, ik kon door de stromende regen omlopen naar de wc. mijn man en kinderen wilde even op mij wachten en werden ook weg gestuurd, waarop mijn man zei ik wil hier eten daar wilde ze niks van horen want was niet gereserveerd , nou ik heb zoiets nog nooit meegemaakt maar ik heb een flinke knauw. ik ben intussen thuis met flinke buikpijn en rugpijn en ik neem aan dat toch niet de bedoeling van alles is ik ben 2 uur onderweg voordat ik in u park ben en ik kan u vertellen dat met pijn in buik en rug niet erg fijn was kan ik u vertellen. vandaag weer gebeld en werd gewoon niet serieus genomen en afgewimpeld

dat er telefonisch contact wordt op genomen met mij zodat ik wel serieus wordt genomen en niet afgewimpeld, en vind ook dat er een passende oplossing gevonden moet worden heb geen oog dicht gedaan van de pijn in rug en buik

henne36
    park slagharen heeft nog geen telefonisch contact opgenomen, alleen antwoord op mail dat ze medewerker gaan aanspreken meer niet, ik zou het fijn vinden als ze toch contact opnemen
    henne36
    jammmer dat slagharen nog steeds niet reageert