Klacht Attractiepark Slagharen: klantonvriendelijkheid

Klachtnummer
# 190513
Gebruiker
Jelle van
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw en ik dachten een dagje slagharen te doen met de kleine van 4.
Bij de kassa kwamen wij er achter dat dit 90 euro moest gaan kosten. Op zich al belachelijk veel gezien het alleen voor de kleine is. We besloten dat mijn vriendin en de kleine naar binnen gingen en dat ik ze later weer op zou halen. De vriendelijke dame achter de kasse zei me dat ik dan de parkeerticket bij de klantencervice op zou kunnen halen. Na daar een half uur in de rij te hebben gestaan kreeg ik van de begriploze dame achter de balie geen parkeerticket ze vond dat ik toch minstens een 3 kwartier had geparkeerd en dus maar moest betalen. Dit zijn belachelijke praktijken!

De oplossing

Ik wil geen oplossing aandragen. Ik wil dat de beste mensen van Slagharen dit zelf bedenken.

2 reacties

  1. Auteur
    Attractie- en Vakantiepark Slagharen
    Datum
    Geachte heer van den Bos,

    Graag komen wij in contact met u om deze klacht af te handelen.
    Zou u hiervoor uw mailadres kunnen mailen naar: guestservice@slagharen.com.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Attractie- & Vakantiepark Slagharen

    Roëlle Noordegraaf
    Medewerker secretariaat
  2. Auteur
    Jelle van
    Datum
    Helaas heeft men van Slagharen niet de moeite willen nemen om het met mij goed te maken.