Opgelost door Attractiepark Slagharen: Onvriendelijk personeel die mijn dochter mishandeld heeft

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 552460
Gebruiker
Soraya
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn vandaag in slagharen geweest woensdag 25 augustus. Daar zijn we om 10.00 uur in de kinder achtbaan geweest. Een vrouw die daar werkte heeft de beugels bij mijn dochter van 10 jaar zo hard aangetrokken dat ze er de hele dag last van heeft gehad. Ze heeft de afdruk in haar buik staan! Dit kan echt niet! Natuurlijk heb ik meteen tegen die dame gezegd dat de beugels te hard zijn aangetrokken. Maar ze heeft er totaal niets aan gedaan. En ze zei dat mijn dochter goed vast moet zitten. En praatte er snel over heen met haar collega Echt belachelijk!! Mijn dochter zat echt super klem. Ze kreeg letterlijk geen lucht meer zei mijn dochter. Ze zat onder de rit echt te schreeuwen van de pijn. De mensen in de wacht rij keken haar ook met medelijden aan. Na de rit was die vrouw nergens te bekennen. Anders was ik zeker weer op haar afgestapt. Nu met naar bed gaan en omkleden zie ik dat de afdruk er nog steeds in staat!! Ik ben ontzettend geschrokken! Heel graag wil ik hier reactie op! Wij zijn super kwaad! Wij zijn ook nog abonnee houders van slagharen! Maar ons plezier in slagharen is flink verpest door deze mevrouw. Ik heb foto toegevoegd met afdruk in de buik.

De oplossing

Schade vergoeding voor de pijn die mijn dochter heeft!

2 reacties

  1. Auteur
    Soraya
    Datum
    Wanneer krijg ik antwoord op mijn bericht
  2. Auteur
    Attractiepark Slagharen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Mehri,

    We hebben zojuist uw klacht in behandeling genomen en beantwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soraya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben voor mijn dochter een knuffel opgestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen