Opgelost door Attractiepark Slagharen: Onvriendelijk personeel die mijn dochter mishandeld heeft

content Opgelost
Soraya

Wij zijn vandaag in slagharen geweest woensdag 25 augustus. Daar zijn we om 10.00 uur in de kinder achtbaan geweest. Een vrouw die daar werkte heeft de beugels bij mijn dochter van 10 jaar zo hard aangetrokken dat ze er de hele dag last van heeft gehad. Ze heeft de afdruk in haar buik staan! Dit kan echt niet! Natuurlijk heb ik meteen tegen die dame gezegd dat de beugels te hard zijn aangetrokken. Maar ze heeft er totaal niets aan gedaan. En ze zei dat mijn dochter goed vast moet zitten. En praatte er snel over heen met haar collega Echt belachelijk!! Mijn dochter zat echt super klem. Ze kreeg letterlijk geen lucht meer zei mijn dochter. Ze zat onder de rit echt te schreeuwen van de pijn. De mensen in de wacht rij keken haar ook met medelijden aan. Na de rit was die vrouw nergens te bekennen. Anders was ik zeker weer op haar afgestapt. Nu met naar bed gaan en omkleden zie ik dat de afdruk er nog steeds in staat!! Ik ben ontzettend geschrokken! Heel graag wil ik hier reactie op! Wij zijn super kwaad! Wij zijn ook nog abonnee houders van slagharen! Maar ons plezier in slagharen is flink verpest door deze mevrouw. Ik heb foto toegevoegd met afdruk in de buik.

Schade vergoeding voor de pijn die mijn dochter heeft!

Soraya
    Wanneer krijg ik antwoord op mijn bericht
    Attractiepark Slagharen
    Geachte mevrouw Mehri,

We hebben zojuist uw klacht in behandeling genomen en beantwoord.

Soraya
Ze hebben voor mijn dochter een knuffel opgestuurd

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?