Klacht Attractiepark Slagharen: Oplichtingspraktijken en zeer klantonvriendelijk!!

# 196564
Kim

De speelhal is een waar oplichtingshal! Wij zaten met twee gezinnen een weekend in het vakantiepark Slagharen. De kinderen zagen de speelhal vlak naast de "el-torito". Dus wij gingen er naar binnen.
Eenmaal binnen vielen de leuke knuffels bij de grijpmachine de kinderen meteen op. Dus wij vonden het de moeite waard om zo'n knuffel voor ze te winnen.
Wij hebben een stuk of 10 keer de knuffel te pakken gekregen, de grijper nam de knuffel dan mee omhoog, en eenmaal boven ging de grijper gewoon open en viel de knuffel weer naar beneden. Onmogelijk om op deze manier een knuffel te krijgen dus! Wat een oplichting! En zeer onvriendelijk naar de kindjes toe. We hebben dit ook nog kenbaar proberen te maken aan de medewerkers van de speelhal, maar daar werden we ronduit onbeschoft te woord gestaan. Er werd niet naar ons geluistert en liepen gewoon weg terwijl wij nog in gesprek waren. Nee slagharen dit siert jullie niet!!

Ik hoor graag van Slagharen wat voor oplossing ze hiervoor hebben!

Attractie- en Vakantiepark Slagharen
    Geachte mevrouw Henraat,

Graag komen wij in contact met u om deze klacht af te handelen.
    Zou u hiervoor uw mailadres kunnen mailen naar: guestservice@slagharen.com.

Alvast bedankt.

Attractie- & Vakantiepark Slagharen