Klacht Attractiepark Slagharen: Ranzige kibbeling bij County Court

Bakkali

Zaterdag 27 maart dachten wij gebruik te maken van onze vrije dag om de 3 kleintjes naar Slagharen te brengen. Eenmaal aangekomen en rondgelopen kregen de kleintje honger. Ik dacht laten we op het eten niet zuinig doen, en zijn een paar themarestaurants afgegaan.
Wij stuitten uiteindelijk bij "County Court", omdat die de enige was die kibbeling verkocht, en dat leek ons wel wat.
Uiteindelijk 5 kibbeling menu's gehaald voor 45,95
Net het moment dat wij dachten te beginnen met de kibbeling, daar die nog warm was, bleek de ongekruid bevroren kibbeling, slap en doordrenkt met koude vet. Ik heb hiervan foto's van gemaakt. Als je het ziet, ga je over je nek.
Na de eerste hap heeft niemand nog 1 hap genomen.
Ikzelf heb geprobeerd om eerst de koude sappen uit de kibbeling te persen.
Niets mocht baten, want de koude vette sappen waren te ranzig. De mevrouw achter de kassa keek nog even ons kant uit, maar toen ik haar aankeek, keek ze meteen weer de andere kant op.

Het feit dat deze attractiepark (voedsel) veilig en hygiënisch moet zijn voor de kinderen, verwacht ik op z'n minst een minimale kwaliteitsborging ala niveau Mc Donalds. Dat is dus bij "County Court" zeker niet het geval.
Ik mag toch minimaal een beetje gekruide krokant gebakken korst aan de buitenkant, en een beetje simpele warme zoetwatervis aan de binnenkant verwachten? Ik verwacht echt geen kwaliteitsvis, en zeker niet (halfbevroren)koud en doordrenkt. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Om het fair te houden, en van uitgaande dat het patat en drinken is genuttigd, verwacht ik minimaal de helft van mijn geld terug.
En graag geen voorwaardelijke compromis zoals, bonnen bij volgende bezoek o.i.d.

Attractie- en Vakantiepark Slagharen
    Geachte heer/mevrouw

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de moeite heeft willen nemen ons uw bemerkingen te melden.
    Hierdoor worden wij in staat gesteld om onze gastbeleving verder te verhogen.

Het is zeker niet de bedoeling dat onze gasten te vet of koud eten geserveerd krijgen.
    Ook ben ik van mening dat het erg belangrijk is dat dit goed wordt klaargemaakt en daarom zal ik dit doorgeven aan de afdeling en manager.
    Uiteraard worden onze werknemers er uitermate in getraind om onze eisen na te leven.

Mijn oprechte excuses

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Bakkali
    Ik wacht graag op uw antwoord en voorstel. Mocht u foto's wensen schroom niet om mij dat te vragen.