Klacht Attractiepark Slagharen: Slagharen Buffalo Ranch House vakantiehuisje is beneden alle peil.

GEM

Afgelopen weekend hebben wij voor €397,50 een weekendarrangement geboekt in Attractie&VakantieparkSlagharen. Voor dit geld vinden wij dat je een fatsoenlijk huisje mag verwachten, helaas was dit geen vakantiehuisje te noemen, het was niet onderhouden, vies, vochtig, beschimmeld en muf. Hier hebben wij meteen melding van gemaakt bij de receptie, en ondanks dat er meerdere klachten waren van mede-bezoekers (waarbij wel een ander huisje werd aangeboden) konden ze ons niets meer bieden als een koffiebon of een kleinigheidje voor de kinderen voor het ongemak. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan, we hebben gevraagd om een supervisor, maar deze bleken niet aanwezig te zijn vanwege een vrij weekend (wat ons vreemd lijkt voor een vakantiepark) Er werd ons extra schoonmaak beloofd, maar dit is niet gedaan (dat weten we omdat we bij "huisje" gebleven zijn i.v.m. pony) Op za. hebben we nogmaals onze klachten bij de receptie duidelijk gemaakt en wederom kon men niets voor ons betekenen.

Geld terug vanwege een ondeugdelijk en vies "huisje".

GEM
    Ik wacht nog steeds op een reactie van Attractie&Vakantiepark Slagharen. Ik vind het onfatsoenlijk dat men na 2 weken nog niets van zich laat horen. Tevens hebben zijn niets van zich laten weten na het invullen van de enquete. Misschien dien ik "Kanniewaarzijn!" in te schakelen!?