Klacht Attractiepark Slagharen: Veel atracties tijdelijk of heel de dag gesloten.

Anoniem

Op 29 mei 2012 gingen we met ons gezin een dagje naar ponypark slagharen.
Omdat het voor ons uit Gouda bijna 2 uur rijden is waren de verwachtingen hoog gespannen.
Daar aangekomen waren de kinderen als snel terleugesteld omdat er veel attracties niet de hele dag open waren en sommige zelfs heel de dag niet open gingen. Omdat er ook geen informatie was over hoe laat sommige attracties open gingen liepen we meerdere malen heen en weer door het park om te kijken of er alweer iets open was. Ik vind dit niet kunnen zeker niet in de maand mei.

Een gedeeltelijke vergoeding lijkt me wel zo eerlijk.
Bij het kopen van de entreekaarten betaal je voor alle atracties en ga je er niet vanuit dat sommige die dag niet open zijn.
Omdat we niet weer nog eens 4 uur in de auto gaan zitten om naar dit park te gaan hebben we niets aan vrijkaartjes.

Attractiepark Slagharen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?