Klacht Attractiepark Slagharen: Vermissing Ipad

Sylvia

Direct na thuiskomt van een weekend Slagharen zondagavond 26 mei ontdekte ik dat ik de ipad had laten liggen in het huisje. Aangezien ik ver weg woon en de klantenservice niet meer bereikbaar was heb ik direct gemaild. Daarop kreeg ik geen antwoord. Maandag 27 mei heb ik klantenservice gebeld, het werd gemaild naar de receptie en zodra de gevonden voorwerpen er waren zou ik terug gebeld worden, ik ben niet gebeld. Na 3 keer bellen, 2 keer mailen en chatten zonder antwoord werd ik op vrijdag 31 mei doorverbonden met de receptie Zij heeft mijn mails opgezocht en is gaan kijken na 5 bij de gevonden voorwerpen en in het huisje. Tot mijn grote schok is de ipad niet gevonden. Op de vraag hoe het nu opgelost gaat worden kreeg ik het antwoord na overleg per mail: de ipad is niet gevonden, zij kan niet aantonen dat ik de ipad ben vergeten en ze kan niets voor mij doen. Naar mijn mening is de ipad gestolen.

(gedeeltelijke) vergoeding, excuus . De ipad is absoluut zeker daar blijven liggen. Iemand (van het personeel) heeft deze dus meegenomen/gestolen, dat vind ik een heel kwalijke zaak.