Klacht Attractiepark Slagharen: voedselvergiftiging

nikki

ik had een weekend geboekt in attractiepark slagharen met mijn gezin.
vrijdagavond laat aangekomen. zaterdagochtend rond een uur of 11.00 lekker het park in. rond een uur of 12.00 lunchen. ik had een patatje en een broodje kaassouffle, de kaassouffle was oud en koud. mijn 2 kinderen aten patat, deze waren rouw,koud en oud. meerdere klanten kwamen klagen. het bleek inderdaad niet vers gemaakt te zijn maar het lag al een lange tijd in van die zilveren warmte bakken.
nog geen uur na het eten kwam mijn zoontje van 3 dat hij buikpijn had, kort daarna heeft mijn dochter van 1 de hele kinderwagen onder gespuugd. dus in het huisje gebleven, kinderwagen naar de wasserette. ik s'avonds ook gespuugd en buikpijn.
zondagochtend ziek vertrokken naar huis. hele weekend verpest.

ik heb zondagochtend voor vertrek een klacht ingediend, een week later kreeg ik een mail dat ik 4 dagkaarten kreeg ter compensatie.
ik was het hier niet mee eens en heb terug gemaild dat niet alleen 1 dag verpest was maar dat wij niks van het weekend hebben meegemaakt.
kreeg daarna een mail terug dat ik nog 4 slushmenu's kreeg (patat, snack en drinken)

ik wil graag een weekend ter compensatie zodat we alsnog een gezellig weekend kunnen beleven wat ik geboekt had.