Klacht Attractiepark Slagharen: Zeeeer slechte service en totaal niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 547252
Gebruiker
Rick
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de site kaartjes voor mijn kinderen gekocht zodat ze de volgende dag naar het attractiepark konden. Direct na het betalen bleek dat ze toch 1 dag later zouden gaan. Ik geprobeerd om te boeken via de site maar dit kan pas 3 dagen na aankoop. Dus heb 1 keer 50 minuten in de wacht gestaan en de volgende dag in mijn middagpauze weer 35 minuten. Enige optie was nogmaals kaarten kopen. Verschillende mails gestuurd zonder antwoord. 1 week later kwam als antwoord dat ik via de site had moeten omboeken. .

De oplossing

Vrijkaarten waardoor mijn dubbel gekochte kaarten gecompenseerd zijn en een erkenning dat er een fout in hun systeem zit en ze niet bereikbaar zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Rick
    Datum
    Geen nieuwe reactie ontvangen
  2. Auteur
    Rick
    Datum
    Na een mail waarin ze zeggen dat ik maar had moeten omboeken via de site en ze me geld terug boden ... nog maar eens uitleggen dat de fout niet bij mij ligt.

    Geachte dame / heer,

    Je kunt pas na 3 dagen de kaarten naar een andere datum verplaatsen dus dat u dit als oplossing bied en daarmee de schuld bij mij pobeerd te leggen is onacceptabel.

    Daarna belde ik met de ticketlijn belde en toen ik netjes het optie menu volgde, sond ik tot 2 keer toe ruim 3 kwartier in de wacht. Toen ik echter de andere opties volgde kreeg ik van het bandje te horen dat dagtickets alleen via de site konden worden besteld.

    Het maakt mij boos dat ik zoveel mailtjes moet sturen waar vervolgens een week later pas antwoord op komt en al het bovenstaande helpt ook al niet voor de beeldvorming van een "klantenservice"

    Voor mij zou het pas een oplossing zijn als u toegeeft dat de telefoonlijn voor dagtickets niet deugd en hier excuses voor maakt.

    De jongens (13 en 14) willen graag nog een keer naar uw park op een droge dag dus als u kunt zorgen dat ze vol mooie verhalen terug komen, ben ik tevreden.

    Vriendelijke groet,
  3. Auteur
    Rick
    Datum
    Gisteren bericht gekregen met de vraag of het gelukt is met omboeken en of de jongens inmiddels geweest zijn ... mails worden dus niet gelezen. Ik geef het op en heb gevraagd om een stornering zodat ik ze een keer kan meenemen naar een ander park.
  4. Auteur
    Attractiepark Slagharen
    Datum
    Beste R. van Duren, ik zie dat er na meerdere mails inmiddels een oplossing is aangeboden door de ticketservice en dat de tickets zijn gestorneerd. Onze excuses voor de langere doorlooptijd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mails worden niet goed gelezen. Ik heb gevraagd om stornering en heb aangegeven dat ik liever naar een ander park ga. Ook op deze mail geen reactie van het attractiepark
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen