Klacht Attractiepark Slagharen: Zeeeer slechte service en totaal niet bereikbaar

Rick

Ik heb via de site kaartjes voor mijn kinderen gekocht zodat ze de volgende dag naar het attractiepark konden. Direct na het betalen bleek dat ze toch 1 dag later zouden gaan. Ik geprobeerd om te boeken via de site maar dit kan pas 3 dagen na aankoop. Dus heb 1 keer 50 minuten in de wacht gestaan en de volgende dag in mijn middagpauze weer 35 minuten. Enige optie was nogmaals kaarten kopen. Verschillende mails gestuurd zonder antwoord. 1 week later kwam als antwoord dat ik via de site had moeten omboeken. .

Vrijkaarten waardoor mijn dubbel gekochte kaarten gecompenseerd zijn en een erkenning dat er een fout in hun systeem zit en ze niet bereikbaar zijn.

Geen nieuwe reactie ontvangen
    Rick
    Na een mail waarin ze zeggen dat ik maar had moeten omboeken via de site en ze me geld terug boden ... nog maar eens uitleggen dat de fout niet bij mij ligt.

Geachte dame / heer,

Je kunt pas na 3 dagen de kaarten naar een andere datum verplaatsen dus dat u dit als oplossing bied en daarmee de schuld bij mij pobeerd te leggen is onacceptabel.

Daarna belde ik met de ticketlijn belde en toen ik netjes het optie menu volgde, sond ik tot 2 keer toe ruim 3 kwartier in de wacht. Toen ik echter de andere opties volgde kreeg ik van het bandje te horen dat dagtickets alleen via de site konden worden besteld.

Het maakt mij boos dat ik zoveel mailtjes moet sturen waar vervolgens een week later pas antwoord op komt en al het bovenstaande helpt ook al niet voor de beeldvorming van een "klantenservice"

Voor mij zou het pas een oplossing zijn als u toegeeft dat de telefoonlijn voor dagtickets niet deugd en hier excuses voor maakt.

De jongens (13 en 14) willen graag nog een keer naar uw park op een droge dag dus als u kunt zorgen dat ze vol mooie verhalen terug komen, ben ik tevreden.

Vriendelijke groet,
    Rick
    Gisteren bericht gekregen met de vraag of het gelukt is met omboeken en of de jongens inmiddels geweest zijn ... mails worden dus niet gelezen. Ik geef het op en heb gevraagd om een stornering zodat ik ze een keer kan meenemen naar een ander park.
    Attractiepark Slagharen
    Beste R. van Duren, ik zie dat er na meerdere mails inmiddels een oplossing is aangeboden door de ticketservice en dat de tickets zijn gestorneerd. Onze excuses voor de langere doorlooptijd.

Rick
Mails worden niet goed gelezen. Ik heb gevraagd om stornering en heb aangegeven dat ik liever naar een ander park ga. Ook op deze mail geen reactie van het attractiepark

Ook een klacht indienen over Attractiepark Slagharen?