Klacht ATU: Slechte service, slordige manier van werken

Klachtnummer
# 59300
Gebruiker
Tijn1982
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor 1500 euro onderhoud laten uitvoeren bij ATU. Echter is dit totaal niet wat ik ervan verwacht had.
1.trekhaak is niet juist aangesloten en geprogrammeerd. Hierdoor schakelt de parking distance niet uit. ( dit was wel door atu toegezegd) bovendien wordt er niet volgens voorschriften gewerkt, electriciteit trekhaak is aangesloten zonder de stroom van het systeem te halen.
2. Na het monteren van 4 nieuwe banden stond het stuur niet meer 100% recht. Dit was voordat de auto bij kwam wel het geval.
3. De kinderstoel op de achterbank was losgemaakt, en niet mee vastgezet. Dochter heeft vervolgens een paar dagen in een stoel gezeten die niet vast stond.
4. Atu beschikt niet over de juiste apparatuur om aan moderne auto's te werken. Bij de beurt was de onderhoudsmelding niet eens gereset. Dit werd vervolgens door een combinatie van toetsen in de auto gedaan.
Uiteindelijk naar de vw dealer gegaan om voor eigen rekening het werk te laten afmaken.

De oplossing

De kosten voor het inleren van de trekhaak en herstellen van de uitlijning van mijn auto door de VW garage terug ontvangen van ATU. €150,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ATU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ATU?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen