Klacht Atwan dak & schoorsteentechniek : Komt zijn afspraken niet na en is niet netjes in de omgang, ik zou samenwerken niet aanbevelen.

A.

Helaas geen fijne samenwerking met Atwan mogen ondervinden. Atwan heeft een lekkage bij ons verholpen. Echter bleek naar een paar maanden dat de lekkage niet verholpen was. Na meermaals contact gezocht te hebben en hem vriendelijk op zijn garantie gewezen te hebben (waarvan hij toen der tijd zei dat zijn prijs zo hoog was vanwege zijn uitstekende garantie) bleef het daadwerkelijk maken van de lekkage uit. Hij zou ernaar kijken, maar is nooit gekomen. Daarna nogmaal per mail vriendelijk verzocht alsnog na te komen waarvoor betaald was, daar kreeg ik een niet zo vriendelijke mail op terug, erg grof geschreven en zeer duidelijke taal dat hij helemaal niks meer ging doen.

Alsnog nakomen of een terugstorting van het betaalde bedrag (of elk geval een deel daarvan).

Wij vinden dat Atwan dak & schoorsteentechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Atwan dak & schoorsteentechniek ?