Klacht Auctionista: Misleidend en moeilijk doen met inbinden.

m Kalkan

Ik doe wel eens bieden op een veilingsite zoals BVA Auctions. Onlangs kwam ik bij auctionista.co terecht had me aangemeld en keek wat rond. Normaal gezien via BVA als je op iets bied zie je het totaal bedrag ga je verder ben je de hoogste bieder en als je wint betaal je het. Vaak is het zo dat je een bod kan ontbinden door dat jeje bedenkt bijv. Doen ze niet moeilijk om alleen bij faillissementen met notarissen enz mag een ontbinding niet.

Ik was dus aan het rondneuzen op auctionista.co en zag een partij fietsen dus klik op bieden om te zien wat de totaal bedrag is met bijkomende kosten enz.

Gefeliciteerd u bent de hoogste bieder stond er dus ik maak er een melding van via Facebook en krijg als antwoord we kunnen niks ontbinden hopend opje begrip.

Leg hen uit dat het de eerste x is en ikmij niet goed heb ingelezen geven ze er geen gehoor aan.

Voel me misleid en niet gerespecteerd. Nu zit ik aan iets vast wat ik niet wens en als ik het niet neem krijg ikeen boete en dat vind ik onterecht en niet netjes hoe ze hiermee omgaan.

Dat ze mij serieus nemen en mijn klacht respecteren en begrip tonen voor deze misverstand.

Auctionista is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Auctionista?