Klacht Audi Flevo: Service Audi A1

arie

Tijdens onze reis naar Oostenrijk raakte de airco van mijn vrij nieuwe A1 defect. In Klagenfurt naar de Audidealer geweest waar het probleem is verholpen (drukschakelaar 265,02) Bovendien vertoonde de tankdop ook kuren en ging soms niet open. Daar vernomen dat het een bekend euvel van de A1 is. Mijn man heeft ook een A1 met dezelfde klacht. Contact gehad met Audi Flevo en deze zeggen van niks te weten. Al met al slechte service van zo'n nieuwe auto.
Dit nog nooit eerder meegemaakt en hebben al diverse Audi's gehad. De airconditioning hebben wij in Oostenrijk moeten laten maken omdat het er zeer warm was en het dus niet kon wachten totdat wij weer in Nederland waren. Bovendien waren wij 3 weken in Oostenrijk. Had in ieder geval coulance aangeboden. Is wel het minste wat en bedrijf kan doen.

Compensatie

Wij vinden dat Audi Flevo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Audi Flevo?