Klacht Audi Nederland: Niet goed geinstaleerd

Klachtnummer
# 350862
Gebruiker
Jose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na diefstal van het stuur en navigatie systeem is deze weer geplaatst door hoogeboom in rotterdam nu kan ik de verbruikstatus en dergelijke vie het knopje car niet zien nu gooit audi het erop volgens hoogeboom dat dit er nooit op heeft gezeten het gaat hier om een audi a3 stronic sline kom op zeg gaat audi 5000 rekenen en dan zeggen dat zit er niet in net als meerdere standaard dingen het is gewoon dat ze het niet snappen dood schamen moeten ze zich dat ze zo mensen in de maling nemen

De oplossing

Dat ze naar behoren handelen en niet met smoesjes komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Audi Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Audi Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen