Klacht Audio Video van Gils: kapot product, geen antwoord.

ElsGroen

Een groumetteplaat ontvangen die kapot was, terug gestuurd en weer een kapotte plaat ontvangen. al 3 mailtjes gestuurd en ik krijg helaas geen antwoord terug.

Ik zou graag een nieuwe groumette plaat ontvangen aangezien deze nog in de garantie periode zit.

Audio Video van Gils
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij zijn hier enigszins verbaasd over. U heeft op 23 juli 2018 aangegeven dat de grillplaat defect is, wij hebben op 24 juli 2018 als reactie aangegeven dat de grillplaat kosteloos naar het antwoordnummer van Inventum kan worden verstuurd. Na deze mailwisseling hebben wij nooit meer iets van u vernomen.

Heeft onderstaande klacht betrekking op deze mailwisseling, of betreft dit een ander defect? Wij ontvangen graag aanvullende informatie van u.

Uw support-team:

Ton
    Beste Ton,

Hierna heb ik nog een paar keer contact gehad maar helaas nooit een antwoord ontvangen. verder is het natuurlijk ook vervelend dat ik een plaat voor mijn verjaardag krijg en die nu voor de 2e keer moet terug sturen.

in de bijlage vindt je een deel van de e-mail.

Els Groenestein

ElsGroen
Beste, Er is op dit moment helemaal niks met mijn klacht gedaan. Ik heb nog steeds garantie op mijn product en zij hebben de klacht afgesloten. Op dit moment heb ik niks meer van hen gehoord. Met vriendelijke groet, Els

Ook een klacht indienen over Audio Video van Gils?