Opgelost door Audio Video van Gils: Koude douche voor van Gils Audio

content Opgelost
Mleewes

Wij hebben een TV van Philips , nu 4 jaar oud, voor een bedrag van 1099 euro gekocht bij van Gils Prinsenbeek. Vorig jaar is hij stuk gegaan. Wij hebben hem moeten laten repareren voor 150 euro met de toezegging dat hij het voorlopig nu wel goed moet doen. Echter nu een jaar later hebben we weer hetzelfde probleem. Nu geeft Philips, waar we dus niets mee van doen hebben, een coulance korting van 19 euro. Echter moeten wij nu weer een bedrag betalen van 210 euro voor reparatie. Wij hebben gezegd dat wij dat nu niet gaan betalen en dat van Gils als zijnde de verkoper dit voor zijn rekening moet nemen. Van Gils weigert dit.

Dat van Gils de reparatie betaalt, want wij hebben recht op een degelijk toestel wat na 3 jaar niet kapot mag gaan en zeker niet na een reparatie en dat van Gils excuses aanbiedt voor de service die ze niet geven

Audio Video van Gils
    Beste heer Leewes,

Bedankt voor uw bericht.
    Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service, onze welgemeende excuses hiervoor.
    Dit product heeft een garantie periode van 24 maanden, na deze maanden zal er een eventuele reparatie niet vergoed worden door de fabrikant.
    Op de eerste reparatie heeft u een garantie van 3 maanden.
    Helaas valt het defect telkens buiten de garantie.

Wij hebben dit bij Philips gemeld maar zij geven helaas ook het bovenstaande aan.
    Echter hebben zij een coulance regeling waardoor u nu een tegemoetkoming krijgt van €19,-.
    Wij hebben ook aangegeven bij Philips dat wij dit erg weinig vinden, maar helaas is er voor ons ook geen mogelijkheid meer.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor al het ongemak.

Ihsan Akkoc,
    Audio Video Van Gils

Mleewes
We hebben een soortgelijke tv aangeboden gekregen tegen een sterk gereduceerde prijs. Gelukkig geen Philips. Al met al redelijk opgelost

Ook een klacht indienen over Audio Video van Gils?