Klacht Audiomix : Een nieuwe tv voor de kapotte tv, die bezorgd was.

Klachtnummer
# 331703
Gebruiker
verveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een tv online gekocht bij Audiomix Hifi en bezorgd door GLS. De bezorger belde 15 minuten voor aankomst of er iemand thuis was. Helaas vanwege werk was ik niet thuis en werd ik onder druk gezet om iemand te vinden. Iedereen was net als ik aan het werk en uiteindelijk had ik een oude buurvrouw van ruim 70 jaar bereid gevonden om de tv in ontvangst te nemen. Na het werk heb ik de tv bij haar opgehaald en constateerde dat de doos beschadigd was. De tv was verder goed ingepakt in piepschuim, maar bij uitpakken bleek het scherm was op meerdere plekken beschadigd. Contact opgenomen met zowel Audiomix als GLS. De bezorgdienst GLS vindt dat er getekend is voor een onbeschadigd pakket en neemt geen verantwoordelijkheid. Audiomix legt de verantwoordelijkheid bij GLS en komt tegemoet met een "coulance" korting ????????????

Ik ben nu mijn geld kwijt en heb een kapotte tv in huis.

De oplossing

Geen coulance korting bij bestelling van een nieuwe tv, zoals voorgesteld door Audiomix.
Geld terug of een nieuwe tv.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Audiomix hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Audiomix ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen