Klacht AudioPal: Bedrijf heeft mijn bestelling niet geleverd en reageerd ook niet op mijn verzoek om levering!

Klachtnummer
# 370102
Gebruiker
Rickys
Datum
0 reacties

Details

De klacht

https://audiopal.nl/
Deze site is niet veilig
Dit kan betekenen dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.
Recommended iconSluit dit tabblad
Meer informatie Meer informatie

Bestelling #1657 bevestigd

audiopal

Audiopal.nl audiozonenl@gmail.com via shopify.com

do 4 apr. 09:53

aan ik

Audiopal.nl
Bestel #1657

Bedankt voor uw aankoop!

Hallo Richard, we zorgen ervoor dat uw bestelling gereed is voor verzending. We zullen u op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Uw bestelling bekijken

of Bezoek onze winkel

Besteloverzicht

iOS & Android Bluetooth Airpods × 2
Wit

€39,98

Subtotaal
€39,98

Verzending
€0,00

Btw
€6,94

Totaal
€39,98 EUR



Herhaald verzoek van 21 mei 2019 betreft bestelling #1657







audiopal

Woensdag 5 jun. 09:47 (3 dagen geleden)

aan audiozonenl

Beste audiozonen, Ik ben voornemens om een klacht in te dienen mbt negeren eerder gedaan verzoek om uitleg mbt mijn bestelling van 4 april 2019.

Beste audiozonenl etc, etc,...


Deze bestelling dateert van 4 april 2019, nog steeds niet ontvangen, speciaal besteld voor mijn vakantie, die dus al voorbij is???

Waar blijft mijn bestelling, moet ik een klacht indienen of is de bestelling onderweg of zoekgeraakt ?


De oplossing

Ik wil dat dit bedrijf ter verantwoording wordt geroepen en gestraft wordt voor oplichterij, want er zijn meerdere klachten tegen dit bedrijf online:
https://nl.trustpilot.com/review/www.audiopal.nl.

Ik heb geen enkel vertrouwen dat ik of al die andere personen die slachtoffer zijn geworden van dit bedrijf, hun bestelling bezorgd krijgen of hun geld terugkrijgen.

Maar dat zou natuurlijk geweldig zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat AudioPal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over AudioPal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen