Klacht AudioPal: Bedrijf heeft mijn bestelling niet geleverd en reageerd ook niet op mijn verzoek om levering!

Rickys

Deze site is niet veilig
Dit kan betekenen dat iemand probeert u te misleiden of gegevens te stelen die u naar de server verzendt. U moet deze site onmiddellijk sluiten.
Recommended iconSluit dit tabblad

aan ik

Audiopal.nl
Bestel #1657

Bedankt voor uw aankoop!

Hallo Richard, we zorgen ervoor dat uw bestelling gereed is voor verzending. We zullen u op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Uw bestelling bekijken

Totaal
€39,98 EUR

Herhaald verzoek van 21 mei 2019 betreft bestelling #1657

audiopal

Woensdag 5 jun. 09:47 (3 dagen geleden)

aan audiozonenl

Beste audiozonen, Ik ben voornemens om een klacht in te dienen mbt negeren eerder gedaan verzoek om uitleg mbt mijn bestelling van 4 april 2019.

Beste audiozonenl etc, etc,...

Deze bestelling dateert van 4 april 2019, nog steeds niet ontvangen, speciaal besteld voor mijn vakantie, die dus al voorbij is???

Waar blijft mijn bestelling, moet ik een klacht indienen of is de bestelling onderweg of zoekgeraakt ?

Ik wil dat dit bedrijf ter verantwoording wordt geroepen en gestraft wordt voor oplichterij, want er zijn meerdere klachten tegen dit bedrijf online:

Ik heb geen enkel vertrouwen dat ik of al die andere personen die slachtoffer zijn geworden van dit bedrijf, hun bestelling bezorgd krijgen of hun geld terugkrijgen.

Maar dat zou natuurlijk geweldig zijn!

Wij vinden dat AudioPal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over AudioPal?