Opgelost door Audiovolt.nl: Geen communicatie mogelijk.

sad Opgelost
Robin1987

Maar de helft van mijn bestelling ontvangen en geen communicatie over wanneer de rest komt. Aan de afmetingen van het pakket bij post NL is ook te zien dat de bestelling hier niet in past. Ik probeer al sinds 5-10-2020 contact te leggen maar nu 12-10-2020 nog geen contact kunnen krijgen. Telefoon opnemen en email beantwoorden kost blijkbaar meer moeite dan een incomplete bestelling in een doos te stoppen en op te sturen.

Of de rest van de zending toe sturen of de helft van mijn geld terug gezien exact de helft geleverd is.

Robin1987
Ik heb het pakket nog niet maar dit komt door een storing bij het afhaal punt van post.nl. Ik ga er vanuit dat de levering juist is aangezien er de eerste keer ook de juiste helft geleverd is en dat het hiermee opgelost is. Waarom dan toch niet positief? Ja als je geen contact krijgt via de leverancier na dage wachten en dan via deze weg binnen 24 uur bericht krijgt vind ik triest. Een bericht met we zijn er mee bezig maar het is druk had voldoende geweest. Dit geeft mij het gevoel dat de leverancier pas gaat handelen als de klant gaat escaleren. Dus tip voor toekomstige klanten van deze firma, bij onenigheid direct escaleren want ander is het zonde van je tijd.

Ook een klacht indienen over Audiovolt.nl?