Opgelost door Audiovolt.nl: Geen communicatie mogelijk.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 486575
Gebruiker
Robin1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maar de helft van mijn bestelling ontvangen en geen communicatie over wanneer de rest komt. Aan de afmetingen van het pakket bij post NL is ook te zien dat de bestelling hier niet in past. Ik probeer al sinds 5-10-2020 contact te leggen maar nu 12-10-2020 nog geen contact kunnen krijgen. Telefoon opnemen en email beantwoorden kost blijkbaar meer moeite dan een incomplete bestelling in een doos te stoppen en op te sturen.

De oplossing

Of de rest van de zending toe sturen of de helft van mijn geld terug gezien exact de helft geleverd is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robin1987
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het pakket nog niet maar dit komt door een storing bij het afhaal punt van post.nl. Ik ga er vanuit dat de levering juist is aangezien er de eerste keer ook de juiste helft geleverd is en dat het hiermee opgelost is. Waarom dan toch niet positief? Ja als je geen contact krijgt via de leverancier na dage wachten en dan via deze weg binnen 24 uur bericht krijgt vind ik triest. Een bericht met we zijn er mee bezig maar het is druk had voldoende geweest. Dit geeft mij het gevoel dat de leverancier pas gaat handelen als de klant gaat escaleren. Dus tip voor toekomstige klanten van deze firma, bij onenigheid direct escaleren want ander is het zonde van je tijd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Audiovolt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen