Klacht Audiovolt.nl: Ik zie geen levering en zie geen geld terug

Klachtnummer
# 417743
Gebruiker
JolandaZ1968
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb kabeltje besteld. Word niet geleverd word mij niet verteld. Pas nadat ik op vrijdag 5 dagen later vraag waar mijn kabeltje blijft word er gezegd order is maandag al afgehandeld. Als ik dan vraag waar mijn geld dan blijft word er gezegd dat het morgen op mijn rekening staat. Maar ook dan die zaterdag zie ik niks op mijn rekening.

De oplossing

Dat ze beloven wat ze zeggen te doen. Daad bij het woord voegen en mij het geld direct terug geven van het produkt wat ze niet kunnen leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Audiovolt.nl
    Datum
    Beste J.A. Zijlstra,

    Deze terugboeking is door mij persoonlijk uitgevoerd afgelopen vrijdag.
    Deze is ook al door u ontvangen. De €13,52 staat sinds afgelopen zaterdag op uw rekening. Dit staat onder de naam Cardgate curo payments (betaalprovider).

    Kunt u dit nogmaals nakijken en laten weten mocht er iets niet kloppen.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Charl

Ook een klacht indienen over Audiovolt.nl?