Opgelost door Audiovolt.nl: kapotte radio ontvangen maar ik kan mijn geld niet terug mrijge

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476443
Gebruiker
Niels_mazda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering van kapot product, geen geld willen terug geven
Ze zeiden dat mijn termijn verlopen was terwi ik sinds dag 1 al met ze in gesprek was over de kapotte radio.

Na veel zeuren en gedoe de radio kunnen terugsturen en heb ik gezegt geen vervangend apparaat te willen ivm verkoop va de auto. Nu hebben ze mij zonder te vragen alsnog een nieuw apparaat gestuurd terijl de auto inmidds al weg is.

Ik krijg nu geen gehoor meer en zit nu met een onbruikbare radio van 400 euro thuis

De oplossing

ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Audiovolt.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niels_mazda
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben het geld retour gedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Audiovolt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen