Opgelost door Audiovolt.nl: retourkosten terwijl artikel door hun fout verkeerd was.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 465354
Gebruiker
H.G. Kussendrager
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb u diverse malen per mail gevraagd ook de retourkosten te vergoeden. Het bestelde stond verkeerd beschreven op uw site (zoals later ook door hun werd toegegeven) maar ik moet wel de retour kosten betalen!!!!

Was ook vooraf uitgebreid met foto's van mijn kant met hun over gecommuniceerd...

De oplossing

Gewenste Oplossing

de verzendkosten van 6,75 retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Audiovolt.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.G. Kussendrager
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Audiovolt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen