Klacht Aufori Media: Zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384824
Gebruiker
Anna58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 augustus j.l. een abonnement aangevraagd en betaald voor het 'Ibiza Magazine.'
Ik heb 2 x tevergeefs een mail gestuurd en 1 x tevergeefs gebeld voor informatie, over wanneer het eerstvolgende magazine uitkomt.
Het is een blad dat 6 x per jaar moet uitkomen, de laatste is ws van mei j.l. dus juli moet al uit zijn, maar dat kan ik niet controleren, omdat het niet in de winkels te koop is.
Ik wilde alleen maar netjes antwoord.

De oplossing

Netjes antwoord geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aufori Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna58
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen contact geweest tussen Aufori media en mij.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aufori Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen