Klacht Auping: Actie periode matrassen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 105731
Gebruiker
Hilly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onmiddellijk nadat de Consumentenbond zo positief was over Auping matrassen heeft mijn zoon er twee besteld. Twee weken daarna kwam Auping om dit te vieren met een kortingsactie van 20%. Hoewel er slechts een aanbetaling was gedaan en de matras in de actieperiode pas is geleverd, hebben twee e-mails naar Auping niet geleid tot enige coulance (ondanks dat ik vermeldde al vanaf mijn jeugd altijd op Auping geslapen te hebben).
Heel teleurstellend!

De oplossing

Enige coulance was wel gepast geweest. Onbegrijpelijk dat 20% korting niet alsnog werd gegeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Auping is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hilly
    Datum
    Jammer, dat Auping zo met klanten omgaat! Zo ligt een Auping- matras toch minder lekker!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hilly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Auping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen