Klacht Auping: Auping levert geen service, neemt geen verantwoordelijkheid.

J. Veldman

Ik heb Auping benaderd het probleem van een deuk in een Auping Vivo ter plekke van de heup voor me op te lossen. Auping verwijst naar een Auping dealer en verwijt mij alleen maar zaken niet te hebben ontvangen waar ze eerder niet om gevraagd hebben en wijst me op het ontbreken van garantie. Ik had niet om garantie gevraagd maar om mij te helpen. Daartoe is dit oude niet toe in staat. Zelfs een mailtje aan de directeur bracht het bedrijf niet in beweging!
Net lees ik op de site van de Consumentenbond een klacht van iemand anders over een dito deuk ter hoogte van de heup van eenzelfde matras als ik heb. Echter van een totaal ander productiejaar!
Vivo lijkt dus een inferieur product te zijn van een bedrijf dat zich koninklijk. noemt. Alleen hun prijzen zijn dat.

Een pro-actieve houding zou niet alleen iets van de 21e eeuw zijn, maar hen ook sieren!

J. Veldman
Dit bedrijf leeft nog in de vorige eeuw toen het begrip klantgerichtheid nog niet bestond. De afdeling die daar klantenservice verwijst naar een dealer en blijft op z'n handen zitten. Zelf de directie regeert niet. Al met al, een Fokker in de maak!

Ook een klacht indienen over ?