Klacht Auping: LEVERING VAN ONDEUGDELIJK MATRAS

manzo

Ondergetekende heeft elke dag ernstige rugklachten sinds 8-12-2012 tengevolge van de levering van 4 soorten matrassen van Auping Plaza/Waldeck Pyrmontkade
Den Haag.
Bij nadere onderzoeken door Ortopeden in Den Haag en Delft zijn bij mij geen afwijkingen in mijn rug geconstateerd.
Omdat ik dagelijks daardoor slecht kan functioneren heeft mijn huisarts mij pijnstillende pleisters voorgeschreven.
Dit middel werkt maar kort en heeft bijwerkingen.
Na klachten bij Auping Plaza over de geleverde matrassen (omruilkosten per matras zijn 150 euro) zijn er voor hen geen alternatieven mogelijk.
Het enige wat de matrassen verkoopster kan zeggen is dat ik er maar aan moet wennen.

M. van der Zwan

De enige oplossing is de aanschaf prijs terug en terugname van genoemd matras.

Auping
    Geachte heer/mevrouw Van der Zwan,Wij betreuren het dat u ontevreden bent over uw Auping matras, waarbij wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Indien mogelijk ontvangen wij graag een uitvoerige klachtomschrijving, zodat wij tezamen met u en uw Auping dealer kunnen bekijken welke passende oplossing er mogelijk is. Graag vernemen wij uw bericht via ons emailadres klantenservice@auping.nl. Een ander mogelijkheid is om telefonisch contact met ons te leggen via ons telefoonnummer 0570-681820. Wij vernemen graag uw bericht. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice - Koninklijke Auping bv
    manzo
    Ben gehandicapt geworden door die slechte matrassen van Auping.
    Elke dag en nacht is een ramp, daardoor geen sociale contacten meer.
    Zal de rest van mijn leven de verantwoordelijken hiervoor letterlijk blijven achtervolgen en alle schade die ontstaan is vergelden.
    Auping
    Geachte heer/mevrouw van der Zwan,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonsch contact met u gehad om uw klachten te bespreken. In overleg met uw Auping dealer hebben wij een passende oplossing aangeboden, waarbij u aan heeft gegevens hiervan gebruik te willen maken. Wij hopen dat u door de aanpassing van uw matras binnenkort alsnog kunt genieten van uw Auping matras.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice - Koninklijke Auping bv

Ook een klacht indienen over Auping?