Klacht Auping: Ongegronde afwijzing klacht en hele slechte service.

Danielle

Auping wijst onze klacht af. Ongegrond en ongeoorloofd. Er is een fabricagefout die ze niet erkennen door onwilligheid of onzorgvuldig onderzoek van hun service monteur.
Er is bij ons bed meetbaar een grotere verschuifbaarheid van de topper ten opzichte van de matras in vergelijking tot andere bedden in de winkel. (10-20 cm!)!!
Tevens zijn de haken en lussen van het fixeersysteem meetbaar groter ( 2 cm/30%!!!) bij mijn bed en is de rekbaarheid ook groter.

De service monteur van auping heeft nagelaten hier naar te kijken terwijl dit een belangrijk onderdeel van het probleem is. Hij kijkt echter alleen naar de verplaatsing van de topper ten opzichte van de matras bij het voeteinde maar vergeet te beoordelen hoe de verplaatsing is bij het hoofdeinde. Deze is groter omdat ook de matras verschuift wat niet hoort. Dit is in de showroom niet.
Tevens kijkt hij naar het 1 malig verstellen middels het elektrische systeem in onbelaste situatie. Bij meervoudig gebruik verplaatst het verdee omdat er meer rek in het systeem zit als er zou moeten zijn!!

Ook zijn ze bij auping blijkbaar even vergeten dat er binnen de garantie NEN-EN 1334 normen zijn die een afwijking van de matras van 1 cm toestaat. Dit betreft een afwijking ten opzichte van de totale lengte van de matras.(1 procent mag deze dus afwijken).
Het fixeersysteem verschilt 2 cm. In de winkel 5 is het cm en bij ons 7 cm.
Dit is een afwijking van bijna 30 procent.
Genoeg reden om vast te stellen dat er fabricagefouten aanwezig zijn.

Het bed vervangen en graag snel. Er is al genoeg tijd verpest. Daarnaast verwacht ik een beloning om geduld te hebben met hun ongehoorzame gedrag.

Auping is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ?