Opgelost door Auping: Verdubbeling van beloofde levertijd. 12 weken.

Gebruiker1586780188

Mijn bed is aangekocht op 16 juli 2020. De verkoper van het filiaal Leiderdorp verzekerde ene leveringstijd van maximaal 8 weken. Daar hebben we op ingestemd. Na 8 weken niets gehoord te hebben, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Eerst was er een reactie omtrent computerproblemen, vervolgens corona en excuses. Twee dagen later werd de levertermijn met een maand verlengd. Waardoor ik nu in totaal minimaal 12 weken zal moeten wachten. Dat is ver boven de levertijd die de verkoper heeft beloofd, laat staan op wat de website aangeeft. Ik begrijp de communicatie in geen geval en de excuses omtrent overmacht (computer/corona) zijn in deze zaak niet helemaal terecht. Mede omdat dit pas op mijn vraag werd medegedeeld.

Een compensatie voor het ontstane probleem, de latere levering, de onhandige en te late communicatie.

Auping
    Beste T.I.J.S. Huys,

Bedankt voor jouw bericht!

Helaas is de order vertraagd, omdat wij momenteel langere levertijden hebben. Onze excuses voor het ongemak. Zodra de order gereed staat gemeld bij de winkel, dan zal de winkel gelijk contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak voor levering. Nogmaals onze excuses. Voor compensatie kan je contact opnemen met de winkel hierover.

Gebruiker1586780188
Auping kwam vrij snel met een antwoord en compensatie waarvoor dank.

Ook een klacht indienen over Auping?