Opgelost door Auping: Verdubbeling van beloofde levertijd. 12 weken.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481725
Gebruiker
Gebruiker1586780188
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bed is aangekocht op 16 juli 2020. De verkoper van het filiaal Leiderdorp verzekerde ene leveringstijd van maximaal 8 weken. Daar hebben we op ingestemd. Na 8 weken niets gehoord te hebben, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Eerst was er een reactie omtrent computerproblemen, vervolgens corona en excuses. Twee dagen later werd de levertermijn met een maand verlengd. Waardoor ik nu in totaal minimaal 12 weken zal moeten wachten. Dat is ver boven de levertijd die de verkoper heeft beloofd, laat staan op wat de website aangeeft. Ik begrijp de communicatie in geen geval en de excuses omtrent overmacht (computer/corona) zijn in deze zaak niet helemaal terecht. Mede omdat dit pas op mijn vraag werd medegedeeld.

De oplossing

Een compensatie voor het ontstane probleem, de latere levering, de onhandige en te late communicatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Auping
    Datum
    Beste T.I.J.S. Huys,

    Bedankt voor jouw bericht!

    Helaas is de order vertraagd, omdat wij momenteel langere levertijden hebben. Onze excuses voor het ongemak. Zodra de order gereed staat gemeld bij de winkel, dan zal de winkel gelijk contact met jou opnemen voor het maken van een afspraak voor levering. Nogmaals onze excuses. Voor compensatie kan je contact opnemen met de winkel hierover.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1586780188
Datum
Uiteindelijke oplossing
Auping kwam vrij snel met een antwoord en compensatie waarvoor dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Auping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen