Klacht Auping: vervorming Auping bed

AJMP

Op 24-11-2012 heb ik een bed bij Auping Plaza Breda gekocht. Bij deze dien ik een officiële klacht in over dit bed vanwege vervorming waardoor er niet gezond in is te slapen. Het bed is op dit moment nog in garantie . Op 10-12-2012 had ik al eerder een klacht gemeld over dit bed, toen ook vanwege vervorming. Toen hebben jullie uiteindelijk de matrassen en topper vervangen door nieuwe matrassen. Het aangepaste bed is in de tussentijd zodanig gaan vervormen dat dit opnieuw klachten aan mijn lichaam geeft en aan dat van mijn vriendin. Zelf loop ik inmiddels een jaar naar de fysio voor klachten in mijn bovenrug en schouders. Afgelopen drie weken zijn wij op vakantie geweest en toen zijn de klachten in mijn bovenrug en schouders verdwenen omdat ik in een ander bed sliep. Afgelopen nacht heb ik na drie weken voor het eerst terug geslapen in het Auping bed en meteen kwamen de klachten in mijn bovenrug terug. Mijn vriendin, die voorheen nooit rugklachten had,

Gezien de wijze waarop ik behandeld ben na de eerste klachtmelding en de moeizaamheid om tot de geboden oplossing te komen, die uiteindelijk niet de oplossing blijkt te zijn, wil ik enkel mijn geld terug van dit bed. Zijnde EURO 3.860,-. In een oplossing vertrouw ik niet meer. En omdat ik ook niet echt geloof in een klantvriendelijke benadering gezien mijn eerdere ervaringen met jullie, schakel ik bij deze ook meteen mijn rechtsbijstandverzekering in. Deze klacht is per email vandaag verstuurd naar Auping Plaza Breda en naar de klantenservice van Auping Nederland.

Gezien de ellende die jullie producten mij en mijn vriendin tot nu toe al hebben veroorzaakt, verwacht ik dan ook een spoedige afhandeling van mijn verzoek. Wij willen dat het bed snel wordt opgehaald. Vanaf nu slapen wij in een reservebed en wij willen spoedig de ruimte terug die het Auping bed inneemt.

Vertrouwende op een spoedige reactie en een klantvriendelijke oplossing in deze zoals boven omschreven.

Auping is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Auping?