Klacht Auris College Rotterdam: dit vond ik geen goede service, jullie bedrijf zei dat het om 12u geleverd ging worden

Klachtnummer
# 387246
Gebruiker
klesbes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29-8 wordt 1 krat niet geleverd die stond in een andere wagen, deze zou om 12u geleverd worden daar zat het brood in, om 12u had ik een lunch voor 50 pers. om 12.30u ging ik bellen want er was nog geen brood, iemand vertelde dat het geleverd wordt als laatste van de rit dus ong 14u kon ik het verwachten, ik zei dat ga niet want iedereen moet zo vergaderen, de bestelling van 1 krat heb ik geannuleerd.

De oplossing

eigenlijk wil ik het hele bedrag terug gestort hebben, want ik kreeg wel heel veel hongerige mensen op me dak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auris College Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auris College Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen