Klacht Auto Centrum Breda: Opgelicht met verkoop van Renault Megane

Salma88

6 weken geleden heb ik een Renault Megane gekocht bij desbetreffende auto bedrijf. Ik heb deze auto gekocht voor €1200 euro plus inruil van mijn oude auto een golf 2 diesel van 86. Toen ik de auto gekocht had zei de verkoper dat de auto prima in orde was en dat er niks mankeerde. Bij een test rit dacht ik een wiellager te horen en bij vermelding zei de verkoper dat dit niet de wiellagers was, want deze waren prima in orde. Nadat ik de auto heb gekocht en ik na de garage ben gegaan omdat de auto geluid maakte bleek beide wiellagers kapot te zijn, dat remmen op waren, dat de accu verrot was en de banden erg slecht. Al deze mankementen heb ik gerepareerd en heb hier de bonnetjes nog van. Behalve de banden die had ik alleen nog besteld. Dit was allemaal 3 weken na de verkoop gebeurd. 1 dag nadat ik alles heb vervangen is de motor van de auto stuk gegaan.

Ik heb deze auto laten nakijken door 2 andere bedrijven en die zeiden dat de Big and Lagers stuk was.

J

Ik wil een middenweg nemen met de verkoper. De verkoper heeft een meldingsplicht en hij heeft zich hier niet aan gehouden. Ik had de auto vooraf moeten controleren alvorens ik de verkoop ben aan gegaan.

Ik wil dat hij de helft van de kosten vergoed voor het vervangen van een motor. De kosten hiervan zijn +/- €1000,- Als de verkoper hiermee akkoord gaat dan zal ik de kosten die ik gemaakt heb van €500,- laten voor wat het is. Deze kosten zijn het vervangen van de remmen, wiellagers en een nieuwe accu.

Wij vinden dat Auto Centrum Breda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto Centrum Breda?