Klacht auto centrum nieuw vennep: Auto met kapotte motor

MDollekens

Ik heb mijn Suzuki Swift ingeruild voor een Seat Ibiza en heb daarbij ook nog geld bij moeten leggen. Bij de verkoop is verteld dat ik 3 maanden motorisch garantie erop heb. En bij aflevering zit er ook een nieuwe APK erop. Dinsdag 16 april ging ik hem ophalen. Er werd wel slordig afgehandeld met het ophalen van de auto. Ben door verschillende mensen geholpen. Bij thuiskomst ging ik mijn auto wassen en gelijk kijken hoe de oliepijl was enzo. Er zat weinig olie in. Die hebben we bijgevuld en zaterdag begon mijn auto heel erg raar te doen. Ik naar de garage hier in Culemborg gereden en die zei meteen al dat er iets niet goed was met mijn motor. Ik naar Autocentrum Nieuw Vennep gebeld en die zeiden bel maandag maar terug want dan is er een monteur. Ik maandag gebeld en toen zeiden ze jah is de oliefilter. Nu is de auto bij de garage hier. En er moet gewoon een nieuwe motor in.

Ik wil dat het bedrijf de kosten betaal die ik voor een andere motor moet betalen. En dat kost mij € 1.500,00. Want ik moest de auto laten maken omdat ik een auto nodig heb voor mijn werk

Wij vinden dat auto centrum nieuw vennep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over auto centrum nieuw vennep?