Klacht auto centrum nieuw vennep: Opgelicht bij aankoop/inruil 2dehands auto

Klachtnummer
# 25649
Gebruiker
mtonline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-4-2013 hebben wij bij het bedrijf autocentrum nieuwvennep een bmw gekocht. De verkoper vertelde dat de auto helemaal 100% in orde was en dat we er jaren plezier van hadden. Op de website evenals op marktplaats staat dat als je bij dit bedrijf een auto koopt dat ze er een nieuwe keuring op doen en 3 maanden garantie geven. Helaas blijkt dit in de praktijk niet zo te zijn. De auto die wij gekocht hebben is niet eens goed na gekeken. ook verliep de afhandeling heel erg snel en kreeg ik niet eens een vrijwaring van mijn andere auto die ik in gerollen had. Dit was een ford mondeo. De bmw was in zo`n slechte staat dat hij niet meer door de keuring heen kwam, De dingen die niet in orde waren : accu kapot, differentieel kapot, Remmen die niet na behoren werkte, dynamo kapot, stuur huis kapot..

De oplossing

Wij willen graag het hele aankoop bedrag terug, de auto is inmiddels terug geruild dus de koop heeft niet plaats gevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat auto centrum nieuw vennep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over auto centrum nieuw vennep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen