Klacht Auto Eemvallei: Auto gekocht. Na 70 kilometer op weg naar huis (Rotterdam) een tikgeluid in de motor op de snelweg.

Jantje

Na een ongeveer 70 kilometer op de terugweg vanuit Amersfoort naar Rotterdam
hoorde ik een tik in de motor.
Ben voorzichtig de laatste kilometers naar huis gereden..
Auto staat nu voor de deur ,want ik vind het echt niet verantwoord om daar mee te gaan rijden.
Heb de verkoper benaderd om hem dit te melden. Hetzij dat hij de motor laat maken of anders mijn geld terug geeft. Ik ben A.O.W-er en heb daar hard voor moeten sparen.
Zijn eerste toezegging was; om mij tegemoet te komen met € 100. Daarvan ik geen reparatie voor uit laten voeren. Dus dit aanbod heb ik moeten weigeren.
Zijn tweede aanbod was € 250, ook die heb ik af moeten wijzen, omdat na vele inlichtingen de reparatie vele malen zou gaan kosten.
Ik zit nu eigenlijk met een sloopauto die mij € 2000 heeft gekost. Dit is voor mij heel erg zuur. Ik heb met de verkoper vele onderhandelings mails gehad en laat niets meer van zich horen. Alle mails heb ik opgeslagen en zijn in te zien. En wil graag een oplossing.

Auto op zijn kosten laten repareren.
De koop ontbinden en geld terug.
Of ik kan hem laten repareren op de verkoper zijn kosten.
En dit op korte termijn. De wagen staat al immers ruim twee weken voor de deur.
Ik had gehoopt nog een paar jaartjes in de auto te kunnen rijden, en zeker gezien mijn mobiliteit .

Wij vinden dat Auto Eemvallei hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto Eemvallei?