Klacht Auto en Scooter Service Zeelst: Renault Clio 1.4 TH-GX-15 klantnummer 17618

Klachtnummer
# 137985
Gebruiker
teuntje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

APK gekeurde auto gekocht op 7 november 2015.Volgens Rosalie ,eigenaresse en verkoper is de distributie riem vervangen in 2014 en zijn er veel nieuwe onderdelen geplaatst. De auto kosten 1650,00 euro
Na 40 km gereden te hebben wilden de auto niet meer starten Kapotte accu en 2 losse V-snaren ,geconstateerd door Renault dealer Vogels in Gemert
Telefonisch contact opgenomen met Van Zeelst .Rosalie beloofde de auto op te halen de volgende dag ,dus op 11 november . Ze belde echter terug dat de auto nog in Gemert stond en dat we geen garantie hadden gekocht.Ze wilde een tegemoetkoming wel geven maar omdat Garage Vogels een zeer slordige afgeleverde auto constateerde en dat deze monteur nooit bij hen zou mogen werken heb ik besloten de auto in Gemert te laten onderzoeken. toen ik dat melde bij Rosalie legde ze de hoorn neer

De oplossing

ik verwacht van Van Zeelst dat zij de rekening van garage Vogels betalen of anders de auto terugnemen en het verschuldigde bedrag volledig terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto en Scooter Service Zeelst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auto en Scooter Service Zeelst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen