Klacht Auto europe.nl: Afgezet door Auto Europe

Chris

Weekje weg naar Kroatië met mijn vriendin. Auto gereserveerd bij AutoEurope op Rijeka Airport. Auto kregen we niet mee omdat we geen creditcard mee hadden, alleen een kopie ervan. Gebeld met AutoEurope waarna ze zeggen dat we ons geld niet terug krijgen. Dat vind ik heel vervelend, omdat er nooit sprake is geweest van een "deal" aangezien maar 1 van de 2 partijen zijn afspraak is nagekomen (en dat zijn wij).
We hebben daar een auto moeten huren voor 30 euro per dag. Dat werd uiteindelijk 50 euro voor geen duidelijk rede, en omdat het de laatste auto was (volgens mij ook de enige auto) werd het 60 euro per dag. We konden contant betalen en hoefde geen papier werk in te vullen. Toen we de auto terug kwamen brengen konden we de sleutels gewoon terugleggen zonder controle. We hebben de eigenaar nooit gezien, een werknemer van AutoEurope regelde het voor het andere bedrijf waar we uiteindelijk de auto gehuurd hebben. Krijg sterk het idee dat het zijn eigen auto was...

Geld terug. We hebben 171 euro moeten betalen om 5 dagen een auto te huren. We hebben de auto uiteindelijk nooit gehuurd. Er is dus nooit een deal geweest.

Wij vinden dat Auto europe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto europe.nl?