Klacht Auto europe.nl: Altijd weer die creditcard

PaulD

Ik heb een rijbewijs maar geen creditcard en mijn partner heeft een creditcard maar geen rijbewijs. Omdat het steeds moeilijker wordt om een auto te huren zonder creditcard hebben we via google gezocht naar bedrijven waar je eventueel zonder creditcard een auto kunt huren. We kwamen uit bij www.autoeurope.nl en vonden daar een geschikte auto. Bij het invullen van de gegevens hebben we mijn naam als bestuurder ingevoerd en de naam van mijn partner als betalende partij met creditcard. Toen we de auto echter gingen ophalen bij Europecar aan de Overtoom in Amsterdam moest ik als bestuurder een creditcard overleggen. Maar die heb ik niet?! We kregen de auto niet mee. Diverse emails gestuurd naar Autoeurope maar alleen in het Engels en de enige reactie was: check onze algemene voorwaarden. Het bedrag voor de autohuur is wel geincasseerd en wordt nu niet meer geretourneerd. Wij voelen ons opgelicht en eisen het bedrag terug van de autohuur.

duidelijke omschrijving op de website wat de belangrijkste voorwaarden zijn
wij willen ons geld terug

Wij vinden dat Auto europe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Auto europe.nl?