Klacht Auto Europe: Huurauto niet ontvangen, wel moeten betalen

Klachtnummer
# 186581
Gebruiker
HPrins
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een auto gehuurd bij Europcar. De aangegeven bestuurder dat al in vliegtuig toen de auto werd geboekt echter had geen credit card bij zich. Bij aankomst bij het loket geweest en het probleem voorgelegd en aangegeven dat de credit card 2 dagen later zou aankomen. 2 dagen later kregen wij te horen dat de auto niet meer aanwezig was en wij een nieuwe boeking konden doen (tegen nogmaals een betaling). Later nogmaals contact gehad en werd verteld dat de boeking was geannuleerd. Ik begrijp de voorwaarden heel goed, maar wij hebben de auto nooit geannuleerd en nergens staat aangegeven dat dit gedaan zal worden onder enige omstandigheden. Wij hebben nu voor de hele periode (week) moeten betalen en geen auto gehad tijdens onze vakantie.

De oplossing

ls wij de auto gewoon op zaterdag hadden opgehaald was er niks aan de hand geweest. Maar de maatschappij heeft de boeking zonder reden gecanceld en ons geld gehouden.
Wij willen dat het geld terug gestort wordt.

Wij gaan uit van uw begrip en medewerking.

Vriendelijke groet
Hugo Prins

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Auto Europe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Auto Europe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen